Ефективност, подпомагаща постигането и задържането на конкурентна позиция на динамично променящия се пазар не е малко предизвикателство. Залагайки на Microsoft Dynamics CRM Online, получавате пълна поддръжка на механизмите за продажба, базирани на системата за управление на отношенията с клиенти и изграждането на маркетингови стратегии. За достъпността и безаварийността на системата отговаря Microsoft.
Dynamics CRM Online позволява да увеличите ефективността на продажбите и да използвате предимствата на модела облак. Освен гъвкавостта, възможността за надграждане и достъпната цена, системата е популярна също и от гледна точка на лесното внедряване. Това е интерактивен инструмент, който оптимизира дейността на фирми, като се приспособява към текущите нужди на клиентите.
Клиентът преди всичко
Предоставените възможности позволят изграждането и използването на база от клиенти, съдържаща история на разговорите, план на предстоящите контакти и мониторинг на контактите. Също така позволяват свързване на задачите на избраните оферти или фактури. CRM Online е и отличен източник на информация относно актуалните трендове.
Ефективен маркетинг
CRM Online е успешен маркетингов инструмент , който подпомага създаването на кампании. Благодарение на интуитивния му интерфейс следенето на промоционални кампании, анализирането на тяхното протичане и продуктивност никога досега не е било толкова просто. Предимство на решението е също и интеграцията с Outlook и Skype for Business. С оглед на достъпа от всяко място и устройство, CRM Online се отличава с голяма гъвкавост, която позволява максимално да използвате появяващите се възможности за продажби.
Услугата е достъпна в следните версии: Professional, Basic и Essential. По-долу представяме функционалността на плановете. Заповядайте на презентация на senetic.bg. Нашите специалисти с удоволствие ще отговорят на вашите въпроси.
Лицензиране на Dynamics CRM Online |
|||
User Subscription Licenses (USLs) | |||
Essential LP2-00012 |
Basic LT2-00012 |
Professional LX2-00012 |
|
Основни функции на CRM – четене и добавяне на задачи и контакти | ✓ | ✓ | ✓ |
Четене и запис на данни за собствените приложения | ✓ | ✓ | ✓ |
Достъп до Dynamics CRM от десктопа или мобилно приложение | ✓ | ✓ | ✓ |
Отчитане, лични табла за управление и данни за визуализация | ✓ | ✓ | |
Автоматизиране на продажбите | ✓ | ||
Маркетингови кампании и списъци | ✓ | ||
Автоматизация в обслужването на клиенти | ✓ | ||
Управление на компютри, диаграми, работен процес | ✓ |