0

Microsoft Dynamics CRM Online – ефективност и бързо развитие

crm-onlineЕфективност, подпомагаща постигането и задържането на конкурентна позиция на динамично променящия се пазар не е малко предизвикателство. Залагайки на Microsoft Dynamics CRM Online, получавате пълна поддръжка на механизмите за продажба, базирани на системата за управление на отношенията с клиенти и изграждането на маркетингови стратегии. За достъпността и безаварийността на системата отговаря Microsoft.
Dynamics CRM Online  позволява да увеличите ефективността на продажбите и да използвате предимствата на модела облак. Освен гъвкавостта, възможността за надграждане и достъпната цена, системата е популярна също и от гледна точка на лесното внедряване. Това е интерактивен инструмент, който оптимизира дейността на фирми, като се приспособява към текущите нужди на клиентите.

Клиентът преди всичко

Предоставените възможности позволят изграждането и използването на база от клиенти, съдържаща история на разговорите, план на предстоящите контакти и мониторинг на контактите. Също така позволяват свързване на задачите на избраните оферти или фактури. CRM Online е и отличен източник на информация относно актуалните трендове.

Ефективен маркетинг

CRM Online е успешен маркетингов инструмент , който подпомага създаването на кампании. Благодарение на интуитивния му интерфейс следенето на промоционални кампании, анализирането на тяхното протичане и продуктивност никога досега не е било толкова просто. Предимство на решението е също и интеграцията с Outlook и Skype for Business. С оглед на достъпа от всяко място и устройство, CRM Online се отличава с голяма гъвкавост, която позволява максимално да използвате появяващите се възможности за продажби.

Услугата е достъпна в следните версии: Professional, Basic и Essential. По-долу представяме функционалността на плановете. Заповядайте на презентация на senetic.bg. Нашите специалисти с удоволствие ще отговорят на вашите въпроси.

Лицензиране на  Dynamics CRM Online

User Subscription Licenses (USLs)

Essential

LP2-00012

Basic

LT2-00012

Professional

LX2-00012

Основни функции на CRM – четене и добавяне на задачи и контакти
Четене и запис на данни за собствените приложения
Достъп до Dynamics CRM от десктопа или мобилно приложение  ✓
Отчитане, лични табла за управление и данни за визуализация  ✓
Автоматизиране на продажбите
Маркетингови кампании и списъци
Автоматизация в обслужването на клиенти
Управление на компютри, диаграми, работен процес

crm-online-pho






    Искате ли да научите повече?

    Оставете своя номер за връзка и/или имейл адрес и наш експерт ще се свърже с вас и ще отговори на въпросите ви

    За подробна информация относно обработката на лични данни, моля, вижте политиката за поверителност.

    Вашият коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *